martes, 17 de mayo de 2016

EL NADAL JA ES AQUI



Quan comença a fer molt fred
yo engalano el meu abet
poso llums, boles també
trec la pols del Caganer.

Quan comença a fer molt fred
yo engalano el meu abet
poso llums, boles també
trec la pols del Caganer.

Anirem a esperar als reis
cantarem cançons amb ells
donarem menjar al tió
mandarines i torró.

El nadal ya es aqui
jo em preparo per sortir
amb bufanda i abrigat
vull veure els carrers nevats.

El nadal ya es aqui
jo em preparo per sortir
amb bufanda i abrigat
vull veure els carrers nevats.

Anirem a esperar als reis
cantarem cançons amb ells
donarem menjar al tió
mandarines i torró.

Anirem a esperar als reis
cantarem cançons amb ells
donarem menjar al tió
mandarines i torró.

Anirem a esperar als reis
cantarem cançons amb ells
donarem menjar al tió
mandarines iiii torrooooó.


No hay comentarios:

Publicar un comentario